Program slăbire

Planificare program saptamana 1

Săptămâna 1 - detoxifiere colon

Săptămânile 1 – 2 reprezintă faza de pregătire a organismului pentru schimbarea obiceiurilor alimentare. În acest scop este necesară golirea intenstinului pentru a evita apartiția ulterioară a senzației de foame și a poftelor. În primele 14 zile sunt aplicate cerințe stricte, ce vor fi relaxate treptat și controlat. Pentru cele mai bune rezultate privind normalizarea secreției de insulină, vă rugăm să respectați cu strictețe recomandările din această etapă. 

FOCUS NUTRIȚIE

Dorim să eliminăm constipațiile, să creștem numărul de scaune prin stimularea procesului digestiv. Creștem cantitatea de 1) fibre, 2) apă și 3) probiotice. 

Focusul săptămânii: DETOX COLON, consumă cel puțin 1 pahar de apă înainte și 1 pahar de apă după fiecare masă, adaugă fibre la fiecare masă (ovăz, secară, hrișcă, migdale, chia, in, fibre măcinate de măr, produse integrale, etc) și zilnic o sursă de probiotice (kefir, iaurt grecesc, polen crud, lapte bătut, kombucha, murături, măsline verzi, oțet de mere)

Știai că polenul crud este un excelent detox pentru colon și ficat?

Progresul tău la sfârșitul acestei săptămâni

MOTIVAȚIA SĂPTĂMÂNII

Cultivă-ți disciplina pentru că motivația este temporară. Cu fiecare antrenament, cu fiecare masă, cu fiecare decizie avem oportunitatea să practicăm disciplina.

Focusul săptămânii: DETOX tehnologie dimineața la trezire. 5 minute planșa cu variații astfel încât să reziști cele 5 minute. Vrei să susții motivația grupului? Trimite pe grup o poză cu tine în planșă 😊.

Știai că un antrenament scurt și intens pe stomacul gol stimulează incredibil arderile metabolice?

LUNI - ZIUA 1/63

Mic dejun - max. 350 g

Omletă din 2 ouă cu o lingură fulgi fini de ovăz în compoziție, diverse legume preferate (ex. roșii, castraveți, ridiche, ardei, etc), 1 pahar de kefir slab cu o linguriță semințe de in măcinate și o linguriță de semințe de chia. Pentru gust se poate adăuga scorțișoară.

Gustare ora 10 (opțional, doar dacă resimțim foame): un măr

Prânz - max. 350 g

Piept/pulpe (fără piele) de pui, garnitură de orez integral/negru (40 g cântărit nefiert) cu salată de sfeclă roșie, frunze de salată/rucola și 2 prune uscate.

Cină - max. 250 g

Supă cu multe legume, zarzavat și după preferință cu sau fără pui. 1-2 felii pâine integrală/wasa/fin crisp, cu mult pătrunjel deasupra.

MARȚI - ZIUA 2/63

Mic dejun - max. 350 g

1 kefir muller/de băut cu un pliculeț Colon Detox de la Fares sau adaugă o linguriță semințe de in măcinate, o linguriță chia și o linguriță polen crud. Atenție! bea minim 500 ml de apă în următoarele 30 minute ca să eviți constipația.

Prânz - max. 350 g

Piept/pulpe (fără piele) de pui, garnitură de orez integral/negru (40 g cântărit nefiert) cu salată de sfeclă roșie, frunze de salată/rucola și 2 prune uscate.

Cină - max. 250 g

Supă cu multe legume, zarzavat și după preferință cu sau fără pui. 1-2 felii pâine integrală/wasa/fin crisp, cu mult pătrunjel deasupra.

MIERCURI - ZIUA 3/63

Mic dejun - max. 350 g

Omletă din 2 ouă cu o lingură fulgi fini de ovăz în compoziție, diverse legume preferate (ex. roșii, castraveți, ridiche, ardei, etc), 1 pahar de kefir slab cu o linguriță semințe de in măcinate și o linguriță de semințe de chia. Pentru gust se poate adăuga scorțișoară.

Gustare ora 10 (opțional, doar dacă resimțim foame): un măr

Prânz - max. 350 g

Piept/pulpe (fără piele) sau ciuperci cu paste proteice Sam Mills/integrale (40 g cântărite nefierte), sos de roșii cu diverse plante aromatice după preferințe (usturoi, busuioc, oregano, pătrunjel, etc)

Cină - max. 250 g

Supă cremă de legume (mix legume sau cu o legumă predominantă, ex. roșii, ciuperci, brocolli, etc), cu adaos 1 lingură fulgi ovăz, 1 lingură brânză slabă de văcuță și  mult pătrunjel deasupra. Fără cartofi!

JOI - ZIUA 4/63

Mic dejun - max. 350 g

1 kefir muller/de băut cu un pliculeț Colon Detox de la Fares sau adaugă o linguriță semințe de in măcinate, o linguriță chia și o linguriță polen crud. Atenție! bea minim 500 ml de apă în următoarele 30 minute ca să eviți constipația.

Prânz - max. 350 g

Piept/pulpe (fără piele) sau ciuperci cu paste proteice Sam Mills/integrale (40 g cântărite nefierte), sos de roșii cu diverse plante aromatice după preferințe (usturoi, busuioc, oregano, pătrunjel, etc)

Cină - max. 250 g

Supă cremă de legume (mix legume sau cu o legumă predominantă, ex. roșii, ciuperci, brocolli, etc), cu adaos 1 lingură fulgi ovăz, 1 lingură brânză slabă de văcuță și  mult pătrunjel deasupra. Fără cartofi!

VINERI - ZIUA 5/63

Mic dejun - max. 350 g

O lipie integrală umplută cu ton în suc propriu, frunze de salată, avocado, roșii, 2 felii de lamaie, ardei, etc. 1 pahar de kefir slab cu o linguriță semințe de in măcinate și o linguriță de semințe de chia. Pentru gust se poate adăuga scorțișoară, cacao sau chiar vanilie.

Prânz - max. 350 g

Supă de legume cu/fără pui cu 1-2 felii pâine integrală/wasa/fin crisp, cu mult pătrunjel deasupra.

Cină - max. 250 g

Pește la cuptor cu legume, fără cartofi. (ex. broccoli, morcovi, sparanghel, roșii, etc.) Vezi idei de sosuri în intrebări frecvente.

SÂMBĂTĂ - ZIUA 6/63

Mic dejun - max. 350 g

1 pahar de limonadă cu o linguriță semințe de in măcinate, o linguriță de semințe de chia și o linguriță polen crud.

După 20-30 minute – Omletă din 2 ouă cu o lingură fulgi fini de ovăz în compoziție, spanac, puțin parmezan deasupra pentru gust. 

Prânz - max. 350 g

Supă cremă de legume (mix legume sau cu o legumă predominantă, ex. roșii, ciuperci, brocolli, etc), cu adaos 1 lingură fulgi ovăz, 1 lingură brânză slabă de văcuță și  mult pătrunjel deasupra. Fără cartofi!

Cină - max. 250 g

Un castron de popcorn fără sare cu foarte puțin parmezan ras deasupra, pentru gust.

DUMINICĂ - ZIUA 7/63

Mic dejun - max. 350 g

2 clătite din făină integrală/ 2 felii de păine integrală cu gem fără zahar sau cremă de ciocolată fără zahăr. Poți adăuga și câteva nuci deasupra dacă îți place. 

Prânz - max. 350 g

O salată pe bază de frunze înainte pentru a face absorbția de carbohidrați lentă. Apoi 2 felii de pizza din făină integrală sau folosește lipie integrală/ păine integrală pentru blat. Pentru toping folosețte pui/ ciuperci, sos de roșii, multe legume, foarte puțină mozzarela. NU mezeluri!

Cină - max. 250 g

Pește la cuptor cu legume, fără cartofi. (ex. broccoli, morcovi, sparanghel, roșii, etc.) Vezi idei de sosuri în intrebări frecvente.