DESPRE

BARRE STRETCH

Stretching-ul presupune acţionarea asupra unei grupe de muşchi şi menţinerea muşchilor într-o anumita poziţie timp de mai multe secunde. Avantajul stretchingului static constă în faptul că, după o sesiune de antrenament, muşchii sunt adusi la forma inţială şi sunt deja pregatiţi pentru urmatoarea sedinţă de antrenament. Îmbunatatesc circulatia sangvina, ajută respiraţia.

Exerciţiile de streching sunt indicate şi pentru asmatici, ajutându-i să-şi exerseze respiraţia. Se vor executa pe rând, câte unul sau două pe fiecare grupă de muşchi, plecând de la partea superioara a corpului până la cea inferioară, iar pauzele între exerciţii vor fi de cel putin 10 secunde.

Pentru ca unele posturi pe care le presupun exerciţiile pot fi destul de incomode, trebuie să fii atenta sa nu forţezi muşchiul, ci întinderea să fie progresivă şi lentă.

CLASELE DE BARRE STRETCH

IdealE pentru recâștigarea tonusului

Dacă sunt realizate cu respectarea regulilor care se impun, exerciţiile de stretching dau rezultate uimitoare. Exerciţiile de stretching, aşa cum sugerează şi denumirea, reprezintă exerciţii care prespun întinderi ale muşchilor, acţionând şi asupra tendoanelor şi ligamentelor. Tinta principală a acestor întinderi controlate sunt muşchii. Acestia sunt acţionati printr-o presiune uşoară.

Stretching-urile sunt şi ele diferenţiate, pe grupe de muşchi, si constau în menţinerea anumitor grupe de muşchi într-o anumită poziţie timp de 10 – 15 secunde. Întrucât se doreşte o optimizare a flexibilitaţii şi mobilităţii corpului, exerciţiile de stretching trebuie să fie uşoare şi să nu solicite prea tare muşchii. Pentru a evita eventualele accidentări trebuie neapărat sa începem cu încalzirea.

Stretching-ul pe un muşchi neîncălzit este asemănător cu întinderea unei bande elastice ţinută în frigider: se rupe uşor. Menţine fiecare poziţie de stretching pentru 10 secunde, apoi schimbă. Pe măsură ce avansezi, poţi încerca 20, 30 sau chiar 60 de secunde în fiecare poziţie.

BENEFICII ȘI AVANTAJE

BARRE STRETCH

null

Îmbunătățesc postura corpului

Musculatura se dezvoltă din cauza microleziunilor ce survin în fibra musculară, ca efect al antrenamentului intens, corpul se reface şi creşte mai puternic. Probabil că nu ştiai faptul că ridicarea greutăţii nu provoacă atât de multe microleziuni precum coborârea ei lentă sau întinderea muşchiului. Practic, poţi provoca mai multe microleziuni la nivelul fibrei musculare dacă întinzi muşchiul respectiv la finalul antrenamentului decât sărind peste această etapă.
null

Reduc riscurile de accidentare ale tendoanelor și articulațiilor

In general, acest tip de exercitii este recomandat persoanelor de toate varstele. Intrucat exercitiile de stretching trebuie efectuate cu respectarea anumitor reguli, ca orice alt tip de sport, copiilor sub 16 ani sau varstnicilor nu le sunt recomandate anumite exercitii. Generand mobilitate si flexibilitate, exercitiile de stretching sunt recomandate a fi efectuate, in mod regulat, de catre persoanele care sufera de tendinita, intinderi musculare sau rupturi musculare.
null

Redau mobilitatea și flexibilitatea articulațiilor și mușchilor

Toată lumea vrea muşchi mai proeminenţi sau mai reliefaţi însă acest lucru vine cu un preţ: lipsa mobilităţii. De exemplu, culturiştii profesionişti au mari dificultăţi în a se îmbrăca singuri. Practicarea stechingului, în schimb, te ajută să îţi păstrezi flexibilitatea, să execuţi mişcările din viaţa de zi cu zi şi să îţi dezvolţi musculatura în acelaşi timp.
null

Elimină stresul intensificând relaxarea fizică și psihică

Stretchingul este absolut necesar dacă te antrenezi în a doua parte a zilei deoarece muşchii care rămân încordaţi până la patru ore după sesiunea de antrenament îţi pot pune mari probleme atunci când vrei să adormi. De asemenea, stretchingul relaxează şi mintea şi te ajută astfel să scapi de stresul acumulat pe parcursul zilei.

Ești gata pentru Barre Fitness?

Pentru confortul tău și pentru a asigura o tehnică cât mai corectă, clasele se desfășoară cu locuri limitate. Te rugăm să îți faci programare online. Dacă ai întrebări, te rugăm să ne contactezi.

Te așteptăm cu drag!