Home / Lifestyle / Barre Fitness Academy Online

Barre Fitness Academy Online

Barre Fitness Academy Online

Având în vedere situaţia actuală, suspendăm activitatea în cadrul Barre Fitness Academy şi testăm variante de a muta activitatea în online pentru clasele de barre, stretch şi de ce nu…antrenamente funcţionale fără accesorii.
Toate abonamentele active vor fii îngheţate. Revenim în curând cu mai multe detalii privind antrenamentele online.

Până de curând am trăit pentru fiecare secundă fantastică a claselor de barre alături cu voi.
Bucuria şi energia noastră este rezultatul zâmbetelor voastre, comentariilor simpatice pe care le-aţi făcut când am introdus exerciţii noi sau mai multe serii.
Sunteţi familia noastră extinsă şi ne va fi foarte dor de voi, de aceea vă invităm să ne încurajăm reciproc în mediul online, Instagram, pe pagina noastră de Facebook Barre Fitness Academy şi pe grupul Fitness Motivation – Barre Fitness Academy.
Aşa cum ne-au scris mai multe dintre voi, ne vom susţine reciproc să ne pastrăm pacea din suflet în aceste zile, ne face bine tututor să fim ocupaţi cu lucruri pozitive.

Păstrați-vă mintea limpede și inimile deschise.  Aveţi încredere în perfecțiunea corpului uman, puterea lui şi capacitatea sa de regenerare.
În aceste zile urmaţi calea naturală a vieţii, formaţi-vă o rutină de odihnă, curățenie interioară și exterioară și o stare de bine.

Iată câteva idei pentru a vă păstra un sistem imunitar puternic şi combativ.

  • ceaiuri cu lămâie, ghimbir şi miere;
  • în fiecare zi, o linguriţă cu miere de calitate pe stomacul gol;
  • Tinctură de propolis se poate administra împreună cu mierea, pe o bucată de pâine sau în puţina apă sau ceai cu o jumătate de oră înainte de masă. Atenţie la contraindicaţii! Nu se recomandă persoanelor alergice la propolis, femeilor însărcinate şi copiilor sub un an.
    adulţi: 15 – 30 de picături de 3 ori pe zi
    copii: 5 – 10 de picături de 3 ori pe zi
  • vitamina B, C, D3, multivitamine, multiminerale, antioxidanţi;
  • alimentaţie sănătoasă: legume şi fructe din belsug, proteine de cea mai bună calitate, grăsimi sănătoase;
  • evită zahărul rafinat, excesele culinare, prăjelile, mezelurile, alimentele cu un conţinut ridicat de sare;
  • consum mare de lichide: apă, apă cu lămâie/castravete/ghimbir/mentă, sucuri naturale, ceaiuri, supe, ciorbe;
  • mişcare/sport de cel putin 3x/săptămână dar fără a te suprasolicita
  • minim 7h de somn pe noapte!

Vă mulţumim pentru mesajele de încurajare, sunteţi …the best!!!
Vă îmbratisăm cu drag, capul sus, eleve…tot înainte cu speranţă şi încredere !

Multă sănătate tuturor!

Echipa Barre Fitness Academy!

Iti recomandam si:

Wanna be my Barre-ntine?

Wanna be my Barre-ntine?

Wanna be my Barre-ntine? Dragostea într-o relaţie nu este cu mult diferită faţă de dragostea …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *