Home / Antrenament / Barre Cardio

Barre Cardio

Barre Cardio

Barre Cardio

Cardio este o formă de antrenament esenţială pentru sănătate. Tocmai de aceea la Barre Fitness Academy am introdus şi exerciţii cardio la bară. Similar antrenamentului cu greutăţi, are numeroase alte beneficii în afara faptului că te ajută să scapi de câteva kilograme în plus. Cardio este o prescurtare de la cardiovascular. Termen utilizat pentru aparatul circulator care se referă la legatura dintre inimă şi vasele de sânge periferice şi vişcerale.

 

Antrenamentul cardio constă într-o serie de exerciţii fizice ale căror scop este de a fortifica această legătură. Ele se desfăşoară pe o perioadă mai mare de timp şi fac inima să bată cu putere. Acest lucru sporeşte circulaţia sanguină pentru a furniza cantităţi optime de nutrienţi şi oxigen fiecărei celule a corpului.

 

Barre Cardio, foarte benefic pentru femei

Barre Cardio

Beneficiile exerciţiilor cardio sunt multe. Pe lângă stimularea sistemului cardiovascular, acestea pot de asemenea să lupte împotriva anemiei prin creşterea cantităţii de sânge din corp. Femeile pot să îşi amelioreze considerabil durerile caracteristice menstruaţiei.

Aceste exerciţii stimulează măduva hematopoetică şi pot chiar să întărească sistemul imunitar. Dacă vei alege să le practici la rândul tău, vei reuşi să îţi întăreşti articulaţiile şi să previi artroza, probleme care apar de obicei la o vârstă mai înaintată. Oxigenarea celulara se va desfăşura în condiţii mai prielnice, iar nutriţia celulară va deveni mult mai eficientă. Toate acestea ar putea să te apere împotriva anumitor forme de cancer, dar şi să îţi menţină tinereţea pentru mai mult timp.

Cu ajutorul exerciţiilor de tip cardio se pot pierde multe calorii, în cazul în care scăderea numarului de kilograme devine un obiectiv, Cardio Barre este alegerea potrivită. Beneficiile pentru sănătate includ oase şi muşchi mai puternici, o postură corectă şi un echilibru mai bun. Desigur, modificarea în sens pozitiv a aspectului exterior va fi factorul motivant. Exerciţile fizice pentru scăderea numarului de kilograme sunt exerciţii de rezistenţă şi tonifiere a organismului iar Cardio Barre se încadreaza în această categorie.

Beneficii şi avantaje Barre Cardio

Barre Cardio

Accentuează arderile și te ajută să slăbești
Cu cât ritmul antrenamentului efectuat este mai alert, cu atât mai multe calorii vei arde. Numeroase studii au demonstrat ca antrenamentul cardio este foarte eficient şi pentru reducerea surplusului de grăsime din regiunea abdominală. Subiectii care au efectuat regulat antrenamente cardio timp de 8 luni, au slabit aproximativ 7 cm în talie. Mmai mult decat cei care au efectuat exclusiv antrenamente cu greutăţi.
Aşadar, dacă obiectivul tău este acela de a scăpa de grasimea în exces, include antrenamente cardio în programul tău, deoarece acestea accentuează arderile în organism, eliberează energie și astfel previn riscul obezității.

Crește rezistența fizică și fortifică sistemul osos
Cardio Barre crește rezistența fizică, dezvoltă mușchii și îmbunătățește flexibilitatea, îmbunătățește sănătatea, atât sub aspectul fizic cât și psihic. Prin exercițiile de mobilitate, putem dobândi o flexibilitate a corpului mai bună. Consolidează scheletul, fortifică inima și plămânii, ajută la coordonarea mișcărilor corpului, astfel crește puterea noastră de concentrare. Potrivit unui studiu, atunci când femeile cu vârstă cuprinsă între 35 si 45 de ani efectuează antrenamente care includ încalzire, antrenamente cardio şi stretching, are loc fortificare a sistemului osos.

Crește rezistența cardiacă
Inima este un muşchi şi, ca oricare alt muşchi al corpului, orice formă de antrenament îi este benefică, în special antrenamentul cardio. Cardio Barre te va ajuta să-ţi menţii inima sănătoasă şi s-o protejezi împotriva afecţiunilor cardiovasculare, îţi face inima mai puternică şi mai rezistentă, datorită menţinerii ritmului alert pe toată durata exerciţiului.
Practicanții de vârstă mijlocie își îmbunătățesc substanțial capacitatea aerobă, echilibrul, forța, greutatea corporală și flexibilitatea și cei mai vârstnici fac progrese în ceea ce priveşte flexibilitatea trunchiului și timpul de balansare pe un picior.

Îmbunătăţeşte funcţionarea creierului şi calitatea somnului

Exerciţiile cardio efectuate regulat îmbunătăţesc funcţiile cerebrale, cresc dimensiunile hipocampusului, regiune a creierului în strânsă legătură cu memoria şi capacitatea de învăţare. O bună calitate a somnului este esenţială, reprezentând fundaţia unei sănătăţi optime a organismului. Lipsa somnului afectează în mod negativ capacitatea de concentrare. De asemenea, creşte riscul bolilor, inclusiv obezitate, diabet şi depresie. Includerea exercitiilor cardio în programul de antrenament ajută la tratarea acestei probleme. Cercetarile au demonstrat ca antrenamentul cardio îmbunătăţeşte calitatea somnului cu până la 59% şi creşte posibilitatea de a avea un somn odihnitor cu până la 65,1%.

Iti recomandam si:

Barre Glide

Barre Glide

Barre Glide Clasa de Barre Glide,  în cadrul Barre Fitness Academy, constă într-un antrenament funcțional …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *