DESPRE

TABATA BARRE

Clasa TABATA BARRE este o clasă de barre dinamică, cu ritm cardio, ce combină elemente de susținere barre cu stilul de antrenament si muzica specifica tabata.

Antrenamentul Tabata a fost descoperit de omul de știință japonez Dr. Izumi Tabata și de o echipă de cercetători de la Institutul Național de Fitness și Sport din Tokyo. Tabata și echipa sa au efectuat cercetări pe două grupuri de sportivi.

Primul grup s-a antrenat la un nivel de intensitate moderată, în timp ce al doilea grup s-a antrenat la un nivel de intensitate ridicată. Grupul de intensitate moderată a lucrat cinci zile pe săptămână pentru un total de șase săptămâni; fiecare antrenament a durat o oră.

Grupul de intensitate mare a lucrat patru zile pe săptămână timp de șase săptămâni; fiecare antrenament a durat patru minute și 20 de secunde (cu 10 secunde de odihnă între fiecare set).

Rezultatele:

Grupul 1 și-a crescut sistemul aerob (cardiovascular), dar a prezentat rezultate mici sau deloc pentru sistemul lor anaerob (mușchi).

Grupul 2 a arătat o creștere mult mai mare a sistemului lor aerob decât grupul 1 și și-a mărit sistemul anaerob cu 28%.

În concluzie, antrenamentul la intervale de intensitate mare are un impact mai mare atât asupra sistemelor aerobice, cât și asupra celor anaerobe.

CLASELE DE BARRE

PENTRU O FEMEIE PUTERNICĂ

Clasele de barre implică în primul rând disciplină, dar și tehnici care dezvoltă  rezistenţa, echilibrul, felxibilitatea. Fiind şi un antrenament mental are ca scop dezvoltarea unui puternic simț al încrederii în sine. Fuziunea cu stilul de antrenament tabata este un mod minunat pentru a vă antrena rapid dacă nu aveți timp, trebuie să vă schimbați rutina sau doriți să îmbunătățiți rezistența, viteza și să obțineți rezultate frumoase.

Cu exerciții specifice barre pe ritm și muzică TABATA ieșim din tipare. Pentru mai mult dinamism și forță în mișcări vă recomandăm să purtați greutăți de gleznă.

BENEFICII ȘI AVANTAJE

TABATA BARRE

null

Fără limită de vârstă

Nu există nici o limită de varstă pentru a începe practicarea acestei fuziuni cardio de tabata cu barre, iar beneficiile sunt numeroase. Riscul accidentării este minim, deoarece executarea antrenamentului la bara de balet ajută la menținerea echilibrului în timpul practicării loviturilor înalte.
null

Crește rezistența fizică

TABATA Barre crește rezistența fizică, dezvoltă mușchii și îmbunătățește flexibilitatea, îmbunătățește sănătatea, atât sub aspectul fizic cât și psihic. Prin exercițiile de mobilitate, putem dobândi o flexibilitate a corpului mai bună. Consolidează scheletul, fortifică inima și plămânii, ajută la coordonarea mișcărilor corpului, astfel crește puterea noastră de concentrare.
null

Accentuează arderile

Prin TABATA Barre vom descoperii abilități cum ar fi viteza, coordonarea, precum și forța mișcărilor. Introducerea acestui tip de antrenament în programul de fitness accentuează arderile în organism, eliberează energie și astfel previne riscul obezității.
null

Crește rezistența cardiacă

Practicanții de vârstă mijlocie își îmbunătățesc substanțial capacitatea aerobă, echilibrul, forța, greutatea corporală și flexibilitatea și cei mai varstnici fac progrese în ceea ce priveste flexibilitatea trunchiului și timpul de balansare pe un picior.