DESPRE

AntrenamenteLE personale

Suplimentar claselor de Barre ne-am gândit să le oferim clientelor noastre posibilitatea de a participa și la alte tipuri de antrenament, mai intens, cu grupă de maximum 3 participanți. Dorim să îți oferim posibilitatea de a experimenta cum este să lucrezi cu un antrenor personal care iți personalizează antrenamentul, îți oferă toată atenția, motivația și sprijinul pentru a-ți atinge scopurile dorite.

Instructorii noștrii vor personaliza planul de antrenament pentru ca tu să înveți exercițiile, iar antrenamentul se va schimba periodic pentru a-ți oferi constant o nouă provocare. Cu toții ne dorim să avem un corp sănătos, iar acest lucru poate fi obținut prin obiceiuri sănătoase, incluzând în modul nostru de viață sportul.

Necesită încălțăminte sportivă adecvată!

Valoarea antrenamentului este de 3 puncte!

Antrenamente personale

TIPUL DE ANTRENAMENT

Antrenamentul funcţional foloseşte exerciţiile cardio, exerciţii de tonificare musculară executate cu intensitate crescută, cu pauze foarte scurte la intervale mai mari, exerciţii cardio statice sau cu deplasare, exerciţii cu propria greutate şi cu diverse accesorii. Este genul de antrenament practicat de unităţile militare operaţionale şi sportivi de performanţă, precum atleţi sau mari campioni de arte marţiale.

În alcătuirea unui plan de antrenament funcţional nu vom neglija vârsta practicantului sau starea sa de sanătate, care este un factor important de care ţinem cont la începutul antrenamentului. O scurtă anamneză care să releve istoricul medical al practicantului este mai mult decât benefică. In funcţie de eventualele afecţiuni cardiace, respiratorii, articulare, ponderale, antrenamentul capătă forma adecvată fiecărui practicant.

BENEFICII ȘI AVANTAJE

Antrenamente personale

null

Potrivit pentru oricine

Poate participa orice persoană care urmăreşte să-şi dezvolte condiţia fizică, capacitatea de a face faţă sarcinilor cotidiene sau activităţilor sportive dorite, să-şi îmbunătăţească aspectul fizic prin aducerea organismului la parametrii normo-ponderali şi să-şi menţină starea de sănătate a aparatului cardio-respirator-circulator.
null

Exerciții anatomice

Exerciţiile folosite copiază mişcările pe care organismul uman le face în mod curent. Fie că ne grăbim şi trebuie să alergăm, vrem să ridicăm un obiect greu, vrem să parcurgem o distanţă mai lungă, să împingem un obiect, să sărim peste un obstacol, avem nevoie să dezvoltăm calităţile motrice de bază, forţa, viteza, îndemanarea, mobilitatea sau rezistenţă.
null

Îmbunătățirea indicilor fiziologici

Exerciţiile se execută fie doar cu greutatea proprie sau folosind diverse accesorii cum ar fi gantere, bara pentru tracţiuni, corzi elastice, stepper, spalier, banca de fitness. Alegerea exerciţiilor se face în funcţie de scopul urmărit (scăderea în greutate, dezvoltarea forţei, rezistenţei la efort, etc.) şi se adaptează nevoilor tehnice ale practicantului.
null

Stimularea metabolismului

Avantajele sunt fantastice când combini aceste tipuri de antrenamente cu clasele de barre, deoarece determinăm adițional stimularea metabolismului cu o structură complexă de exerciții, elemente cardio, forță și rezistență. Pentru formarea unui program complet, avem nevoie să antrenăm toate ariile fiziologice de dezvoltare a performanței.

Ești gata pentru Barre Fitness?

Pentru confortul tău și pentru a asigura o tehnică cât mai corectă, clasele se desfășoară cu locuri limitate. Te rugăm să îți faci programare online. Dacă ai întrebări, te rugăm să ne contactezi.

Te așteptăm cu drag!